.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رتبه دوم مازندران در تعداد امامزاده ها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: مازندران با دارا بودن هزارو 262 امامزاده، رتبه دوم کشور را از این حیث در اختیار دارد.

حجت الاسلام سیف الله سهرابی در حاشیه بازدید از مراحل بازسازی طرح جامع امامزاده عبدالله آمل در جمع خبرنگاران، میانگین پیشرفت فیزیکی طرح جامع بازسازی و بهسازی مقبره امامزاده عبدالله آمل در زمان حاضر را 50 درصد ذکر کرد.

وی مقدار اعتبار در نظرگرفته برای اجرای این طرح را 70 میلیارد ریال اعلام کرد.

وی اظهارداشت: از مجموع اعتبارات در نظر گرفته شده، برای مرحله اول اجرای این طرح که شامل تهیه طرح و ساختمان امامزاده بوده 10 میلیارد ریال و درمرحله دوم اجرای این طرح که شامل دیوار چینی، نازک کاری، ایجاد تاسیسات و تکمیل ساختمان است،20 میلیارد ریال اعتبار هزینه شد.

وی یادآورشد: طرح جامع بازسازی و بهسازی امامزاده عبدالله آمل در دو طبقه شامل مجموعه فرهنگی، آموزشی، اداری، با هشت هزار و 200 متر مربع زیربنا و صحن این امامزاده نیز با حدود 32 هزار مترمربع در حال اجرا است.

مدیرکل اوقاف وامور خیریه مازندران، اجرای کامل طرح جامع امامزاده عبدالله آمل را نیازمند همکاری بیش از پیش مسوولان و اقشار مختلف مردم ذکر کرد.

سهرابی ادامه داد: در راستای اجرای این طرح، مردم مومن و ولایت مدار مازندران می توانند وجوهات نقدی خود را به شمار حساب 66/17098847 بانک ملت مرکزی آمل و به نام آستانه مبارک امامزاده عبدالله این شهرستان واریز کنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.318 seconds.